پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119189
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در گفت وگو با راه دانا:
بازي پرسپوليس- رئال بايد لغو شود/ مسئولين وزارت ورزش پاسخگو باشند/بررسي موضوع در کميسيون امنيت ملي مجلس
تاریخ انتشار : 1393/07/20 09:09:44
نمایش : 1341
محمد اسماعيلي عضو کمسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: اين امکان وجود دارد که کميسيون موضوع بازي پرسپوليس و رئال مادريد را مورد بررسي قرار دهد تا معلوم شود که چه کساني براي برگزاري اين بازي با سران اسرائيلي همکاري کرده اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد اسماعيلي عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفت و کو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا در خصوص برگزاري بازي پرسپوليس- رئال مادريد و اينکه يکي از عوامل موساد واسطه برگزاري اين بازي است اظهار داشت: به نظر من مسئولان وزارت ورزش بايد پاسخگو باشند که چطور اين بازي هماهنگ شده است.

وي گفت: وزارت امور خارجه هم بايد به موضوع اين بازي ورود پيدا کند و حتي اگر لازم بود اقدامات لازم جهت لغو  اين بازي صورت بگيرد؛ پرسپوليس يک تيم مردمي است و نبايد اين طور مسائل به وجود بيايد.

عضو کميسيون امنيت ملي خاطر نشان کرد: پرونده اين بازي بايد با حساسيت دنبال شود ؛ شايد اسرائيلي ها از اين طريق بخواهند جنگ رواني عليه ايران به راه بيندارند.

اسماعيلي در پايان تاکيد کرد: اين امکان وجود دارد که کميسيون موضوع بازي پرسپوليس و رئال مادريد را مورد بررسي قرار دهد تا معلوم شود که چه کساني براي برگزاري اين بازي با اسرائيلي‌ها همکاري کرده اند.

 بر همين اساس،روز گذشته دانا خبري مبني بر اينکه يک از عوامل موساد واسطه برگزاري بازي پرسپوليس و رئال مادريد است  منتشر کرد که واکنشهاي متفاوتي از سوي نمايندگان مجلس و مسئولين در پي داشته است.

انتهاي پيام/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html